All My Life


I will never find another luva sweeta than you,
Sweeta than you
And I will never find anutha luva more precious than you
More precious than you
Girl you are
Close to me you’re like my mother
Close to me you’re like my father
Close to me you’re like my sister
Close to me you’re like my brutha
You are the only one my everything and for you this song I sing

And all my life
I’ve prayed for someone like you
And I thank God that I, that I finally found you
All my life
I’ve prayed for someone like you
And I hope that you feel the same way too
Yes, I pray that you do love me too

I said you’re all that I’m thinkin’ of…..baby

Said, I promise to never fall in love with a stranger
You’re all I’m thinkin’ of, I praise the Lord above
For sending me your love, I cherish every hug
I really love you

And all my life, baby, baby, I’ve prayed for someone like you,
And I thank God that I, that I finally found you, baby
All my life I’ve prayed for someone like you
And I hope that you feel the same way too
Yes, I pray that you do love me

You’re all that I ever known
When you smile, on my face, all I see is a glow
You turned my life around
You picked me up when I was down
You’re all that I ever known
When you smile on your face all I see is a glow
You picked me up when I was down
You’re all that I ever known
When you smile on your face all I see is a glow
You picked me up when I was down
And I hope that you feel the same way too
Yes I pray that you do love me too

All my life
I’ve prayed for someone like you
And I thank God that I, that I finally found you
All my life I’ve prayed for someone like you
Yes, I pray that you do love me too
All my life I’ve prayed for someone like you
And I thank God that I, that I finally found you
All my life I’ve prayed for someone like you
Yes, I pray that you do love me too

About these ads
  1. Fikliz
    April 17, 2013 pukul 11:33 am

    Malay… traslate

    Saya tidak akan mencari cinta lagi manis daripada kamu,
    Manis daripada anda
    Dan saya tidak akan mencari cinta lain yang lebih berharga daripada anda
    Lebih berharga daripada anda
    Perempuan anda
    Dekat dengan saya anda seperti ibu saya
    Dekat dengan saya anda seperti bapa saya
    Dekat dengan saya anda seperti kakak saya
    Dekat dengan saya anda seperti abang saya
    Anda adalah satu-satunya saya dan segala-galanya untuk anda lagu ini saya menyanyi

    Dan sepanjang hidup saya
    Saya berdoa untuk seseorang seperti anda
    Dan saya berterima kasih kepada Tuhan bahawa saya, saya akhirnya menemui anda
    Sepanjang hidup saya
    Saya berdoa untuk seseorang seperti anda
    Dan saya berharap yang anda rasa dengan cara yang sama juga
    Ya, saya berdoa agar anda tidak suka saya terlalu

    Saya berkata anda semua bahawa saya thinkin ‘bayi …..

    Berkata, saya berjanji untuk tidak jatuh cinta dengan orang yang tidak dikenali
    Anda semua Saya thinkin ‘daripada, saya memuji Tuhan atas
    Untuk menghantar saya cinta anda, saya menghargai setiap pelukan
    Saya benar-benar menyukai anda

    Dan sepanjang hidup saya, bayi, bayi, saya telah berdoa untuk seseorang seperti anda,
    Dan saya berterima kasih kepada Tuhan bahawa saya, saya akhirnya menemui anda, bayi
    Semua hidup saya, saya telah berdoa untuk seseorang seperti anda
    Dan saya berharap yang anda rasa dengan cara yang sama juga
    Ya, saya berdoa agar anda suka saya

    Anda semua yang saya pernah dikenali
    Apabila anda tersenyum, di muka saya, semua saya lihat ialah cahaya
    Anda bertukar hidup saya sekitar
    Anda pilih semasa aku turun
    Anda semua yang saya pernah dikenali
    Apabila anda tersenyum pada muka anda semua saya lihat adalah cahaya
    Anda pilih semasa aku turun
    Anda semua yang saya pernah dikenali
    Apabila anda tersenyum pada muka anda semua saya lihat adalah cahaya
    Anda pilih semasa aku turun
    Dan saya berharap yang anda rasa dengan cara yang sama juga
    Ya, saya berdoa agar anda tidak suka saya terlalu

    Sepanjang hidup saya
    Saya berdoa untuk seseorang seperti anda
    Dan saya berterima kasih kepada Tuhan bahawa saya, saya akhirnya menemui anda
    Semua hidup saya, saya telah berdoa untuk seseorang seperti anda
    Ya, saya berdoa agar anda tidak suka saya terlalu
    Semua hidup saya, saya telah berdoa untuk seseorang seperti anda
    Dan saya berterima kasih kepada Tuhan bahawa saya, saya akhirnya menemui anda
    Semua hidup saya, saya telah berdoa untuk seseorang seperti anda
    Ya, saya berdoa agar anda tidak suka saya terlalu

  2. Maret 9, 2012 pukul 13:29 pm

    hiaaa… love this song so much… :*

  3. Januari 26, 2011 pukul 20:01 pm

    mantap betul…..

  4. citra lo
    Agustus 26, 2010 pukul 8:19 am

    kereeenzzzz…. lagu ini fav gw bangeett!!! TOP

  5. David
    Februari 12, 2010 pukul 22:30 pm

    Mantaff

  6. Nana
    Agustus 26, 2009 pukul 12:38 pm

    Lagu ni kren bgt dah gt tw g c ni lgu jd lgu kskan w. . . .

  7. Juni 2, 2009 pukul 12:49 pm

    edan gila nich lagu,,,dari gw kuliah sampe skg lagu ini paling dahsyat,,,,dalem abizzzzzzzzzzzzz

  8. Mei 22, 2009 pukul 21:55 pm

    pe kes sume ind0n????
    fcuk indon..
    haha..
    erm3..
    akuh ske lgu neh..
    haha

  9. Maret 13, 2009 pukul 11:38 am

    wAaaaaa………………….. magic!!!

    dAhsyat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    mMMmmmm…….. ni Lagu gombal yang paling romantis yang pernah guw denger!!!!!!!!!! muanntabbh benerrrrrrrr…!!! kalo ada cowok (ganteng) yang nyanyiin lagu ini buat guw, langsung guw terimaaaaaaaa!!!!!!!! hahahahhh!!!

    nyanyiin lagu ini sendirian aja bikin hati senank perut lapank,,, *apa seh???*

    jd Lagu kEbangsaan gw nEeeehhhhHHhhhh…..
    n_n

  10. Po2n Cute
    Juli 8, 2008 pukul 11:56 am

    lagu ini keren bgt secara tgl 19 juli 2008 ini gw merried, jadi lagu ini berkesan bgt buat gw karena bakal gw puter saat resepsi besok… ;p

    note:
    for my lovely Denny
    i always love u

  11. aYu NIPAM LEBAY FAM
    Maret 17, 2008 pukul 18:33 pm

    sumPaAh nii lagu kwereeent gyla..
    gwe en temand” n sobAt” gwe yg ada d Nipam
    tepatnya d sPuluh empat d kLaz standar internasioNal
    cinta gyla ma ni lagu.
    lirik nya yg Te_Oo_Pe BGd..
    sUwara PEnYaNyiNya…
    keRAzA bGd d hati QTA”
    ALL MY LIFE….QTA bAnGeD

  12. v13nna
    Desember 19, 2007 pukul 17:16 pm

    KEREN Abiezzzzz…. pokoknya lagu ini TOP BGT!
    dari lagu n lirycnya gw suka bangt!

  13. septy
    Februari 24, 2007 pukul 16:59 pm

    dari liryc nya dan lagunya gw suka banget, remain me of kuliah sendirian di kamar dengerin ARH fm , jomblo pacar jadi homo, nggak punya cadangan,wedehhhhh emang masa kuliahhhhh ampunnn dehhh

  14. lilcuthie
    Januari 28, 2007 pukul 20:23 pm

    sumpah, lagu all my life tuh qrenth abiesz!!
    kata2nya nancep abies deh bwad gw…
    QRENTH DEH!!!

  1. November 13, 2008 pukul 11:59 am

Berikan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Ikuti

Get every new post delivered to your Inbox.

Bergabunglah dengan 167 pengikut lainnya.

%d blogger menyukai ini: